19.5.08

The day after...

Kao što je i red, najbolji početak strip bloga je, naravno, fotografija. I to nekoliko. Za one što nisu bili, neka hvataju zazubice, a za one koji su bili, da se prisjete.

Na žalost, ja sam bio samo 17 i 18. 05, tako da ostale dane trebate hvatati kroz lična sjećanja...

Dakle:

Atmosfera ispred Book cafea, subota 17.05.08.

Za one koji nisu imali prilike dobiti crtež od Hermann-a, utješna fotografija.

Nedugo zatim, na terasi hotela Park:

poneki crtež za fanove i one druge...

A, na kraju i završni dan: sala sa brojevima. Ko ih je imao, zna o čemu pričam.

I na kraju (mog boravka i ovog posta), još malo crtanja na terasi:


Eto.

Za sad.




2 comments:

peđa slavni said...

E, pa dobrodošao međ' blogere, Desko! Drago mi je da ćemo ovdje imati priliku da se prisjetimo nekih tvojih ranijih radova, a ja Boga mi očekujem i neke nove table uskoro. Recimo, konkurs za salon stripa je idealna prilika za povratak, a vremena ima dovoljno ;) Pozdrav sa Pala za tebe i tvog kuma!

Desimir Miljić said...

Iskreno, frka mi je. Naime, stare radove još ne smijem postavljati (čak i ako pronađem koji), jer moram pristići nivo koji sam tada dostigao, dakle, slijedi trening i to intenzivan. Ali, kao što bi kinezi rekli: i za put od hiljadu milja moraš napraviti prvi korak!
Hvala na dobrodošlici!